گزارش تصویری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت، دام، طیور، آبزیان و دامپزشکی اصفهان

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت، دام، طیور و دامپزشکی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان از تاریخ 17 الی 20 شهریور برگزار شد.

در این نمایشگاه گروه بازرگانی تولیدی گلبار (گلبار نوید بهار، گلبار شیمی و گلبار شیمی دانه) پذیرای لطف و محبت بسیاری از اساتید و بزرگان صنعت بود. این رویداد با حضور ۱۹۰ شرکت‌کننده از استان‌های مختلف کشور و نیز نمایندگان شرکت‌های خارجی به پایان رسید.از دیگر ویژگی‌های بارز این دوره از نمایشگاه می‌توان به حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور اشاره کرد که با معرفی جدیدترین فناوری‌ها و محصولات خود، به توسعه صنعت دام و طیور کشور کمک می‌کنند.

 

در همین راستا گلبار نوید بهار به عنوان تولیدکننده تخصصی افزودنی های پوشش دار محصولات دانش بنیان خود (کولی گل، متیوگل، نیاس گل و انرژی گل) را به همراه گزارشی از آخرین فعالیت های تحقیقاتی و پژوهشی با اساتید معتبر کشور به مخاطبان عرضه نمود. طی سال های اخیر استفاده از افزودنی های پوشش دار با توجه توسعه دانش تغذیه و افزایش رکوردهای تولید که مستلزم تامین نیازهای تغذیه ای دام است  به طور چشمگیری در حال فراگیر شدن می باشد. دانش فنی تولید این دست محصولات به صورت تخصصی و انکپسوله کردن (Encapsulation) در حال حاضر در اختیار تعداد محدودی از شرکت ها در سراسر دنیا می باشد. گلبار نوید بهار مفتخر است که با بومی سازی کردن این دانش و تولید این سری محصولات در کشور ، رسالت خود را در زمینه ی ارتقا دانش فنی تغذیه دام و طیور در کشور و توسعه دامپروری ایفا نموده و با انتخاب شدن به عنوان محصول برتر فناور سال 1402 در بین محصولات دانش بنیان صنعت دام طیور کیفیت محصولات تولیدی خود را تضمین کند.

 

 

 

         

 

 

 

 

 

 

 

در ادامه به گزارش تصویری این رویداد و تصاویر به جامانده از آن می پردازیم. امید است به پشتوانه ی شعار همیشگی گروه مان که کیفیت را پایانی نیست همانند همیشه به حضور و رضایت گرم شما عزیزان و فعالان صنعت در کنار خود ببالیم.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *