98-21-66431060+

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

گلبار نوید بهار در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته تهران ۱۴۰۳ ( Iran Plex 2024 )

 

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته- ایران پلکس تهران ۱۴۰۳ (Iran Plex)- در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از تاریخ 30 تیر الی 2 مرداد ماه 1403 برگزار شد.
در این نمایشگاه گروه بازرگانی تولیدی گلبار (گلبار نوید بهار، گلبار شیمی و گلبار شیمی دانه) پذیرای لطف و محبت بسیاری از اساتید و بزرگان صنعت بود.
در این دوره از نمایشگاه ۳۶۵ شرکت داخلی و خارجی از کشورهای چین، آلمان، ترکیه، سوئیس، روسیه، کانادا، هلند، فرانسه، دانمارک، استونی، مالزی، اسپانیا، هند و برزیل داروهای دامپزشکی، واکسن، ضدعفونی کننده، مکمل و کنسانتره، آزمایشگاه و تجهیزات، خوراک دام و طیور و افزودنی ها، مکمل های دام و طیور، تجهیزات، لوازم مرغداری، ماشین آلات دامپروری، ماشین آلات صنعتی و کشتارگاهی،تجهیزات گرمایشی و سرمایشی و …حضور داشته و آخرین دستاوردها و نوآوری‌های خود را در حوزه‌های مختلف به نمایش گذاشتند.

خانواده ی بزرگ گلبار به رسم همیشه با حضور در این نمایشگاه از آخرین نوآوری ها و دستاوردهای خود رونمایی کرد و از محصولات دانش بنیان خود که اخیرا به سبد محصولات این گروه اضافه شده است نیز به طور رسمی در نمایشگاه تهران رونمایی کرد. کارخانه ی جدید گلبار در شهرک صنعتی مامونیه به عنوان اولین مرکز تخصصی تولید افزودنی های پوشش دار در ایران توانسته است با بومی سازی دانش Encapsulation  در صنعت دام و طیور کشور و تجهیز کارخانه با ماشین آلات با فناوری روز دنیا، محصولات پوشش دار را برای اولین بار در کشور تولید و با افتخار در کنار رقبای اروپایی این محصولات به صنعت خوراک دام و طیور کشور معرفی کند.

در همین راستا گلبار نوید بهار به عنوان تولیدکننده تخصصی افزودنی های پوشش دار محصولات دانش بنیان خود (کولی گل، متیوگل، نیاس گل و انرژی گل) را به همراه گزارشی از آخرین فعالیت های تحقیقاتی و پژوهشی با اساتید معتبر کشور به مخاطبان عرضه نمود. طی سال های اخیر استفاده از افزودنی های پوشش دار با توجه توسعه دانش تغذیه و افزایش رکوردهای تولید که مستلزم تامین نیازهای تغذیه ای دام است به طور چشمگیری در حال فراگیر شدن می باشد. دانش فنی تولید این دست محصولات به صورت تخصصی و انکپسوله کردن (Encapsulation) در حال حاضر در اختیار تعداد محدودی از شرکت ها در سراسر دنیا می باشد. گلبار نوید بهار مفتخر است که با بومی سازی کردن این دانش و تولید این سری محصولات در کشور ، رسالت خود را در زمینه ی ارتقا دانش فنی تغذیه دام و طیور در کشور و توسعه دامپروری ایفا نموده و با انتخاب شدن به عنوان محصول برتر فناور سال 1402 در بین محصولات دانش بنیان صنعت دام طیور کیفیت محصولات تولیدی خود را تضمین کند. کولین پوشش دار (کولی گل) ، متیونین پوشش دار (متیوگل) ، نیاسین پوشش دار (نیاس گل) و گلوکز محافظت شده (انرژی گل) چهار محصول تولید شده بر اساس نیاز بازار توسط گلبارنوید بهار به خوبی در صنعت دامی کشور مورد استقبال متخصصان قرار گرفته و با توجه به پژوهش های صورت گرفته و نیز تحقیقات در حال اجرا به خوبی و شانه به شانه ی رقبای صاحب نام اروپایی سهم خود را از بازار هدف کسب کرده و در حال توسعه بازار است.

 

 

ما در گلبار نوید بهار به عنوان عضوی از خانواده بزرگ گلبار همواره بر اصل شعار همیشگی خانواده که ((کیفیت را پایانی نیست)) نقطه ی توقفی بر فعالیت های دانش محور و پژوهش های خود رپدر راستای بهبود روزافزون کیفیت محصولات خود نخواهیم ئگذاشت و با کمک پیشکسوتان، متخصصان و صاحبان صنعت یعنی دامپروران به فردایی روشن تر امیدواریم.
در ادامه به گزارش تصویری این رویداد و تصاویر به جامانده از آن می پردازیم.

 

امید است به پشتوانه ی شعار همیشگی گروه مان که کیفیت را پایانی نیست همانند همیشه به حضور و رضایت گرم شما عزیزان و فعالان صنعت در کنار خود ببالیم.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *